2011. január 28., péntek

Átépitik a Photographers Gallery-t

Londonban. A régi valóban az egyik legviccesebb élményeim közé tartozik. Amikor először felkerestem, kinyomtatott térképpel a kezemben sétáltam a sétálóutcán, majd amikor az végetért, bátortalanul néztem be a kis utcákba. Persze tábla is jelzi z intézményt, szóval nem nehéz megtalálni, csakhogy..Ez a lyuk lenne az? Nem. Kétszer is körbejártam a környező utcákat, hátha csak vicceltek, de nem. Pesten ez kb. egy lépcsőházi bejárónak felel meg, oldalirányban egy kis helységben a bolt, és ennyi. Az egész nincs 100 nm. Csakhogy ez minőségi terep, megdöbbenve fedeztem fel egy rangos divatfotós képeit a falakon, majd a könyvesboltban az összes általam olvasott fotósújságot megtaláltam, és nem csak az angol kiadásúakat. A könyvkinálat is megdöbbentő volt a hely nagyságához képest. Ezzel együtt nem tiltakozom az ellen, hogy nagyobb helyet kapjon a galéria...

Nincsenek megjegyzések: