2014. június 22., vasárnap

Fényfestés a múzeumok éjszakáján

A Múzeumok éjszakáját szerintem azért találták ki, hogy a rossz vagy amúgy kimaradt kiállitásokat is bűntudat nélkül meg lehessen nézni, ráadásul focivébé helyett, szóval direkt jó, igy most ezekről kéne irnom, de közben meg durrantottak egy nagyot a Gellért hegy oldalán, ezért ez jön most (amúgy meg jópár témám van, pl. találkoztam Koudelkával. Igen, ő is egy hires fotós akit nem ismersz).
Szóval programfüzetben ugyan nem láttam, de külön szóltak, hogy lesz ilyen, ezért aztán izzitottam is az autómat. Jó szimattal leparkoltam a Szabadság hidhoz a pesti alsó rakparton, aztán csodálkoztam, hogy állhatok arrébb, viszont az Erzsébet hidnál persze nincs parkoló, igy aztán köröztem egyet. De nem ez a lényeg, minek autózok ilyenkor. A vetités nagyszabású, ötletes és még aranyos is volt - már amit láttam belőle. Én azt hittem, hogy a Matáv/T-akármi székháznál időnként megszervezett állókép lesz, jópofa szinekkel, kicsit nem is értettem, hogy hova fognak vetiteni, mert egy házfalnál elég evidens, de egy hegynél ez nem ilyen egyszerű..De a látvány egészen más volt, mozgókép volt, kicsit olyan érzés volt, mintha egy ingyenmozit dobtak volna fel, viszont továbbra sem értem, hogy a fák és az egyéb összevissza dolgok mellett hogyan lehetett ilyen jó minőségű a vetités. Tényleg már csak Bud Spencer hiányzott a teljes mozihangulathoz. Jár a gratuláció, a fiúknak innen üzenem, hogy lehet jönni hozzánk is, még kitalálom melyik francia művészfilmet kellene ide a fák közé vetiteni...

Nincsenek megjegyzések: