2011. április 8., péntek

Boltives galéria

Az ember azt hinné, hogy ilyen időkben senki sem nyit galériát, aztán tessék. Illetve mégsem, gyorsan ellenőriztem, hogy mit irok le, igy máris megbuktam, a galéria 2008-ban nyitott. Akkor hol volt eddig? Na mindegy. Teljességgel esetleges, hogy milyen galériáról szerzek tudomást, igaz, nekem is kialakult az a, hm, 10, ahová járok. Nem dicsekedhetek vele, de sokszor nem megyek el ismeretlen helyre, csak ha valami okom is van rá. Ebből a szempontból dicséretes az Artmagazin szervezése, mert rendszeresen szerveznek tárlatvezetéseket, bemutatókat, amik igy jobban meg is maradnak a fejemben. Ezúttal mégsem erről volt szó, de a lényeg, hogy megjelentem, leesett az állam, és meg is irom miért. A kiállitott anyag legalább annyira friss volt, mint egy harmatcsepp az Alpokban. A téma "fű, gyep, mező", ennek megfelelően a képek zöme zöld volt, ez viszont egyáltalán nem hátrány, mert olyan ritkán látok máskor zöld képeket, pedig a természet, blabla.. Elég sok stilus jelent meg, ami szintén örvendetes, és a szinvonal is tetszetős. Több kedvencem is volt, ami nem sűrűn fordul velem elő. A képek a zöld szinen kivül is frissnek mutatkoztak. Vagy irjak inkább modernet? Szóval úgy tűnt, hogy a készitők a mában élnek, és nem próbálnak meg múlt századi stilusban festeni, mégis érthetőek a gondolataik. Ráadásul a megnyitón csupa fiatal jelent meg, nem görcsöltek, jó hangulat uralkodott. Szóval nem sok érvem maradt arra, hogy miért nem ismertem a galériát. Még egy szalmaszálam van: a weblapról gyakorlatilag semmi se derül ki, még az aktuális kiállitás sincs fent, ami egy kicsit.. hm. orrolható. Amivel persze visszajutottunk a belterjességhez, mégha nem is erről akartam irni...

Nincsenek megjegyzések: