2014. február 3., hétfő

Kroó Anita a kirakatban

A Kisterem megnyitóra mentem, és velük szemben van egy kis galériája a fiatal képzőművészek szövetségének. Épp voltak is ott, ami furcsa volt, mert eddig mindig zárva találtam. Ez egy csoportos kiállitás volt, de én Kroó Anitáról szeretnék beszélni. A képei ugyanis meglepően kiforrottak. Kicsit furcsa is volt, mert épp ott találtam és beszélgettünk egy sort, és őszintén szólva élőben egy kicsit nyuszifül, amit én a kedves szinonimájának gondolok, nem megsértődni ezen. Elmesélte, hogy épitkezéseket fest, az érdekli, ahogy az új formák kialakulnak, és valóban, a képein igen jól látszik ez, meg a harmónia is. Másfelől összesen 4 képpel jelentkezett a tárlaton, és legszivesebben azt mondanám, hogy még tizet, huszat, szóval ne csak néhány kép legyen egy sorozat, tessék dolgozni, tessék festeni. És persze csak igy tovább, már ami az arányérzéket illeti...

Nincsenek megjegyzések: