2014. január 30., csütörtök

lemaradtam

...a Ludwig múzeum csodás kiállitásáról. Pedig tényleg érdekelt volna, monokróm témában 3 alkotó képeit láthattam volna, ha...Ha nem pont karácsony előtt nyilik meg, és nem január közepéig tart. Hát ez meg milyen nyitvatartás? Értem én, hogy az is durva, amikor az ázsiai múzeum 2013 novembertől 2014 júliusig csinál időszakos tárlatot - ez szerintem már inkább állandó tárlat. De azért ez a majdnem 1 hónap karácsonnyal...
Az a helyzet, hogy amióta nem Bencsik Barnabás a Ludwig igazgatója, azóta szabályos szabotázs történik ott. Mert milyen kiállitások is voltak ősszel? Volt a Beat generáció, ami jó, csak hát az egy videótárlat, valódi műtárgyak nélkül. Volt még a...Ősz Gábor, de azt már nyilván év elején egyeztették. És kész. Nincs semmi. Hol vannak a Mapplethorpe-ok, Moholy-Nagyok, inkább nem is sorolom. Mi történik itt? Kérem vissza a régi Ludwig múzeumot!

Nincsenek megjegyzések: